Klacht: Telefoonhoesje voor IPhone 6s plus

op 14 september 2016 over Guess in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bijna maanden geleden op aanraden van T-Mobile een hoesje aangeschaft voor mijn IPhone 6s plus.
Dit tegelijkertijd met mijn nieuwe telefoon.
Het hoesje zag er na korte tijd al niet mooi meer uit en ziet er nu helemaal vreselijk uit. Het magneetje van het clipje komt door het materiaal heen en het plastic dat om de telefoon zit ter bescherming breekt spontaan af.
Ik heb er 37,99 euro voor betaald en ben ermee terug gegaan naar de T-Mobile winkel maar zij weigeren om ook maar iets met mijn klacht te doen. Jammer voor u, ga maar naar een klacht indienen bij Guess.
Ik ben dan ook zeer verbolgen over de wijze waarop mijn klacht wordt opgepakt en niet wordt opgelost.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een nieuw hoesje willen of tenminste een tegemoetkoming hierin.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guess

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Riff