Klacht: telefoon werkt niet naar behoren

op 30 juni 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De samsung galaxy s5830i schakelt zich vanzelf uit
En telkens moet ik dan weer de pincode invoeren
Dit gebeurt 2a3 keer per dag
Ik heb deze telefoon 3 maanden ingebruik
De batterij schoon gemaakt
Terug gezet naar fabriek instellingen
Update toegepast
Wifi uitgezet
Bleuthoot uitgezet
Hij blijft dit probleem houden

Gewenste Oplossing:

Of een structuele oplossing
Of nieuwe telefoon zonder kuren

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste M van overmeeren, Wij adviseren u om en backup te maken en om vervolgens langs te gaan bij een van onze service punten. Deze kunnen het toestel beoordelen en eventueel adviseren om het toestel op te sturen naar een reparatiecentrum. U kunt achterhalen waar het voor u dichtstbijzijnde service punt is gelegen, op onze website via Service > Service Adressen. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 31 juli 2012 om 12:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geen reactie meer van de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door m van overmeeren