Klacht: telefoon voor 6 weken kwijt.

op 20 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een maand geleden een telefoon bij jullie aangeschaft. Ik kwam een dag later tot de ontdekking dat de flits van dit toestel het niet deed. Ik ben vervolgens met dit toestel terug gegaan naar de media markt waar ik een nieuw toestel ontvangen heb. Hiervan deed de flits het wel maar werkte deze na twee ook niet meer. Ik keerde met mijn kapotte telefoon dus weer terug naar de media markt waar mij verteld werd dat mijn telefoon naar de maak gestuurd zou worden en ik het over 3 weken weer op kon halen. Nu ben ik mijn telefoon op gaan halen en bleek mijn flits nog steeds niet gemaakt te zijn!
Er werd mij verteld dat ze mijn telefoon wederom naar de maak zouden sturen. U snapt vast ook wel dat het zeer vervelend is dat ik mijn telefoon nu 6 weken kwijt zal zijn. Ook is mij nooit gevraagd om een toegangscode terwijl dit wel zo was aangegeven waardoor ik als resultaat alles wat op het toestel stond kwijt ben. alles is namelijk gereset.

Ik ben tevreden als ik mijn telefoon zo snel mogelijk terug krijg met een flits die werkt of ,aangezien alles toch gereset is, een nieuw toestel krijg.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yasmin balakouh