Klacht: Telefoon verwijderd batterij uit zichzelf

op 23 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Tijdens het opladen van de telefoon kreeg ik de melding ‘Batterij verwijderd’. Enige optie was om op ‘OK’ te drukken, waarna de telefoon uit viel en het sindsdien niet meer doet. De telefoon heeft de batterij dus uit zichzelf verwijderd. Een andere batterij geprobeerd, deze deed het wel… Nu wachtende op een nieuwe batterij die via de post moet komen..

Een nieuwe batterij en compensatie voor de tijd dat ik mijn galaxy s3 niet heb kunnen gebruiken terwijl mijn abonnement wel doorliep

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Maritschepers1, Spijtig om te horen dat u een storing ervaart aan uw Galaxy S III. Op de accu hebt u zes maanden garantie. De afwikkeling van de garantie hierop loopt via uw verkoper. Voor een vergoeding van uw abonnement adviseren wij u om contact op te nemen met uw provider. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 23 juli 2012 om 17:29 geantwoord

Wij hebben de klant geïnformeerd over hoe hij aanspraak kan maken op de garantie op de accu van zijn Galaxy S III.

Alle klachten die gemeld zijn door mschep1