Klacht: telefoon valt 2 a3 keer per dag uit

op 04 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Heb sinds een paar maanden een samsung galaxy s plus gt 19001 bevalt verder goed maar valt sins 4 dagen 2 a 4 keer per dag uit moet dan elke keer weer op nieuw opstarten en de pin invoeren zou u voor mij een oplossing kunnen vinden want ik weet het niet meer heb ook al van alles gebrobeerd

dat ik weet waar het weg komt en wat ik er aan kan doen en is er geen oplossing dat ik een andere telefoon kan krijgen

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Geachte hoorn2715, Graag horen wij van u of u al heeft gecontroleerd of er een Software update beschikbaar is via het programma Kies. U kunt Kies downloaden op de productpagina van uw toestel op www.samsung.com. Met vriendelijke groet, Sander Samsung Webcare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Hoorn2715, Graag horen wij nog van u of u bent nagegaan of er via Kies een softwareupdate beschikbaar is voor uw telefoon. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Hoorn2715, U kunt het programma Kies downloaden via de volgende link: http://www.samsung.com/nl/support/model/GT-I9001HKDXEN-downloads Onder het kopje Software (aan de linkerkant van de pagina) vindt u het programma Kies dat u kunt downloaden en installeren. Met vriendelijke groet, Sander Samsung Webcare www.samsungworld.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 31 juli 2012 om 12:27 geantwoord

Geen reactie meer ontvangen van de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door hoorn 2715