Klacht: telefoon valt 2 a3 keer per dag uit

op 04 juli 2012 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb sinds een paar maanden een samsung galaxy s plus gt 19001 bevalt verder goed maar valt sins 4 dagen 2 a 4 keer per dag uit moet dan elke keer weer op nieuw opstarten en de pin invoeren zou u voor mij een oplossing kunnen vinden want ik weet het niet meer heb ook al van alles gebrobeerd

Gewenste Oplossing:

dat ik weet waar het weg komt en wat ik er aan kan doen en is er geen oplossing dat ik een andere telefoon kan krijgen

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Geachte hoorn2715, Graag horen wij van u of u al heeft gecontroleerd of er een Software update beschikbaar is via het programma Kies. U kunt Kies downloaden op de productpagina van uw toestel op www.samsung.com. Met vriendelijke groet, Sander Samsung Webcare www.samsungworld.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Hoorn2715, Graag horen wij nog van u of u bent nagegaan of er via Kies een softwareupdate beschikbaar is voor uw telefoon. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

Bericht van Samsung

5 jaren geleden - Beste Hoorn2715, U kunt het programma Kies downloaden via de volgende link: http://www.samsung.com/nl/support/model/GT-I9001HKDXEN-downloads Onder het kopje Software (aan de linkerkant van de pagina) vindt u het programma Kies dat u kunt downloaden en installeren. Met vriendelijke groet, Sander Samsung Webcare www.samsungworld.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 31 juli 2012 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geen reactie meer ontvangen van de klant.

Alle klachten die gemeld zijn door hoorn 2715