Klacht: telefoon uit de auto gepakt

op 23 maart 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Had auto gehuurd bij hertz en moest hem ophalen bij thrifly. Had de auto van 12-03-2017 tot 19-03-2017 gehuurd De auto terug gebracht om 14.00 . 14.15 merkte ik dat me telefoon nog in de auto lag.we belde meteen naar het des betreffende nr en telefoon was al uit . Zijn dr na toe gegaan telefoon was dus al weg foetsie gewoon uit de auto gepakt.Die meneer bij het kantoortje ging de hele auto doorzoeken Maar zeker een collega of hij zelf had de telefoon al.Nou begrijpt wel heel veel narigheid. Hoop dat u hier wat mee gaat doen wand het is niet normaal. Wij hebben de auto op Alicante gehuurd Hoop dat ik er nog wat van ga horen .Heer C.Mell

Als ik me telefoon terug krijg .Maar dat gaat niet lukken toch

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 09 mei 2017 om 15:14 geantwoord

Onze referentie: 00480891

Huurovereenkomst: 483005246
Reservering: H23342586A5
Factuur: 004776104076

Datum: 09/05/2017

Geachte heer Mell,

We willen u graag bedanken om contact met ons op te nemen.

Ik heb contact opgenomen met de vestiging waar u de wagen heeft ingeleverd in verband met de door u achtergelaten telefoon. Ondanks een grondige inspectie van de auto werd uw eigendom helaas niet aangetroffen.

Hertz is verder niet verantwoordelijk voor persoonlijke spullen die achter blijven in een huurwagen.
Nogmaals bedankt om contact met ons op te nemen en we hopen u spoedig terug te zien.

Hertz Customer Services

Deborah Ottevanger
www.hertz.com

Heeft op 09 mei 2017 om 19:58 geantwoord

Het is een heel apart verhaal.wij hebben de sleutel afgegeven, en nog geen 15 minuten liep me man al terug om ze telefoon dr alsnog uit te pakken ik ben meteen gaan bellen maar telefoon was al uit gezet.Het personeel heeft inderdaad de hele auto doorzocht, maar de telefoon zat natuurlijk al in iemand ze broekzak. Dus wij vinden deze oplossing dus twee keer niks ,en uw kan dan wel zeggen dat uw dr niet verantwoordelijk voor bent.Maar het is wel heel lelijk en we huren de auto toch bij uw.Ze hebben gewoon de telefoon gepikt, hoop dat ik er nog iets van hoor gr c.mell

Alle klachten die gemeld zijn door chrismuziek1