Klacht: telefoon terug met barst in scherm

op 10 juli 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Voor de tweede x binnen 3 maanden mijn telefoon ter reparatie aan geboden bij Vodafone.
Netjes in de winkel papieren klaar gemaakt waar op aan gegeven word dat toestel 3 maanden geleden is gerepareerd en nu voor het zelfde euvel weer ter reparatie word aangeboden. (Baterij word warm). Toestel zonder barst ingeleverd. Krijg na enkele dagen van Dynafix foto’s met een barst in het scherm en een rekening dat ik voor de reparatie €259,- moet betalen . Na weigering om te betalen telefoon teruggestuurd naar Vodafone. Krijg een bericht dat telefoon ongerepareerd is ontvangen met een rekening van €36,- aan onderzoekskosten. Deze moet ik betalen anders krijg ik de telefoon niet mee.

Als de telefoon kosteloos volledig gerepareerd is en de telefoonkosten die ik heb moeten plegen met Dynafix vergoed worden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gert1303