Klacht: Telefoon kopen bij Mediamarkt Ede

op 13 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Beste Mediamarkt Ede,

Gisteren heb ik naar de klanterservice van de Mediamarkt Ede gebeld om te vragen of ze de telefoon Samsung Galaxy J5 met 16GB nog op voorraad hadden. De mevrouw die ik aan de telefoon had zij dat die nog op voorraad was, dus ik vroeg wat de prijs was, de mevrouw van de klanterservice die zij dat de telefoon € 174,99 koste. Nog die zelfde middag kom ik lang bij de Mediamarkt in Ede om te kijken naar deze telefoon. Tot mijn verbazing kom ik er achter dat deze telefoon wel € 174,99 kost maar dat deze maar 8GB had. Dus ik ga vragen aan één van de mederwerkers in de winkel van wat nou precies wat wat is. De medewerker van de winkel lijkt net op een klant want deze medewerker had geen blouse aan waar ook iets van Mediamarkt op stond, integendeel hij had gewoon een zwarte trui aan. Maar verder, ik vraag aan de medewerker of ze de telefoon toch in 16GB hebben. De medewerker vertelt mij dat ze die telefoon niet verkopen integendeel hij vertelt zelf dat de telefoon niet eens bestaat met 16GB, dus ik voelde me niet echt geholpen! Tot mijn verbazing kan ik bij Bol.com dezelfde telefoon krijgen met WEL 16GB. Dus Mediamarkt hij bestaat dus wel. Bij de Mediamarkt heb ik nu dus het gevoel dat ze mij niet willen helpen. Dus Mediamarkt Ede doe hier iets aan!

Ik ben tevreden wanneer de Mediamarkt Ede goeie informatie geeft (ook de medewerkers in de winkel) en als de medewerker(s) Mediamarkt kleren dragen! En als dat ze mij (en misschien nog veel meer anderen) klantvriendelijk aanpakken met helpen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zwemmerbram