Klacht: telefoon gesprek gehad

op 23 september 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

herhaaldelijke moet betalen , terwijl ik het het terug gestuurt,
Gesproken met Mev Juliette per telefoon .
zal het af schrifje op sturen waar mee ik het heb terug gestuurt!!!

groet Joke Meijer
liebergerweg 101
Hilversum
1221jr

klantennummer, 516063050701943981

Gewenste Oplossing:

nu heb ik het op gestuurt , hoop dat u nu te vreden bent!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht joke meijer-schepers

2 maanden geleden - ik kan niet de foto,s van de afschrift niet mee sturen hijm pakt het niet , weet verder niet hoe ik dat moet doen ??? stuurt het wel op gr joke

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 23 september 2016 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joke Meijer,

Wat een vervelende situatie. Gelukkig hebben we dit telefonisch kunnen bespreken.

In ons telefoongesprek hebben we afgesproken dat u maandag wederom contact met ons opneemt en dat we samen kijken naar uw retourgegevens.

Ik wil u bedanken voor het fijne telefoongesprek en ik wens u alvast een prettig weekend.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door joke meijer-schepers