Klacht: telefoon

op 10 juli 2017 over Zonzoo.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de eerste keer een telefoon verkocht aan hen , netjes mijn geld ontvangen , bij de tweede keer weer een duurdere telefoon verkocht geen geld ontvangen , diverse malen gemaild en zelfs gedreigd stappen te ondernemen , krijg ik een reactie dat er wat fout is gegaan , opnieuw bankrekeningnummer gegeven , tot op heden weer niks ontvangen , het zijn gewoon een stelletje oplichters eerste klas.

Indie Dhani, 17 jun. 14:26 CEST:
Beste klant,

Wij hebben van onze bank bericht gekregen dat de betaling niet uitgevoerd kan worden omdat de gegevens niet correct zijn. Zou u ons ter controle uw IBAN en BIC nummer kunnen mailen zodat de betaling alsnog zo snel mogelijk uitgevoerd kan worden?

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Regards,
Indie Dhani

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als ik mijn geld krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zonzoo.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zonzoo.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bigmoopa