Klacht: Telefoon

op 07 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ga vanmorgen naar de mediamarkt met mijn telefoon mijn instelling stonden niet goed geheugen zat vol wat ik al ver leeg had gehaald ;

De telefoon heb ik in een ander filiaal van jullie gekocht heb ik vermeld niet dat ik met een telefoon aan kwam van een andere winkel ik denk dat dat de kwestie was,

Ik werd naar de service balie gestuurd dus ik leg het zo voor maar zei er wel bij dat ik de telefoon elders in een filiaal van jullie had gekocht .

Zijn antwoord was ik kan hem wel voor u wel op nieuw in stellen dat doen we niet voor niets kosten € 19 eerst ik heb er nog garantie op mijn telefoon Maar dan nog zonder garantie hoort er ook service te zijn om even naar mijn telefoon te kijken !!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik wat koop waar de service oke is

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lotje @0000