Klacht: Telefonische support niet bereikbaar

op 04 juni 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Zoals bij alle voorgaande berichten: 0900-0024 is sagenlang niet bereikbaar

Zodra ik contact kan maken en mijn vraag wordt beantwoord.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

1 maand geleden - Beste Rmiranda, Het is telefonisch inderdaad erg druk. Ik kan me de irritatie hierover goed voorstellen. Waarvoor probeert u met ons in contact te komen? Met vriendelijke groet, Janwalter ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Rmiranda

1 maand geleden - Ik had een vraag over onze verzekering.

Bericht van ABN AMRO

1 maand geleden - Beste Rmiranda, Kunt u ook toelichten wat precies uw vraag over uw verzekering is? We helpen u graag op weg. Met vriendelijke groet, Janwalter ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Rmiranda

1 maand geleden - De vraag is namens mijn vrouw. Zij kreeg een brief in mei omtrent haar verzekering met pakketnr. 444281428: de betalingscondities zijn veranderd. Voorheen was de premiebetaling 1x per jaar, en nu is dat maandelijks - klopt dat? En hoeveel wordt dat in totaal per maand? Met vriendelijke groeten, R. Miranda

Bericht van ABN AMRO

1 maand geleden - Beste Rmiranda, Bedankt voor uw toelichting. Ik kan me de verwarring voorstellen. Voor u heb ik navraag gedaan bij onze afdeling Verzekeren. De brief zorgt helaas voor verwarring. Het lijkt erop dat de premie voortaan per maand wordt afgeschreven. Bij klanten die gekozen hebben voor het jaarlijks betalen van de premie, blijft dat ook zo. Vanaf uiterlijk 1 juli kan uw vrouw haar polis online inzien door in te loggen op www.abnamro.nl Mocht zij meer vragen hebben over de wijziging van de verzekering, kan zij ook altijd via het Internet Bankieren een beveiligde chat met één van onze medewerkers starten. We kunnen dan de klantgegevens raadplegen. Met vriendelijke groet, Elvira ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht Rmiranda

1 maand geleden - Goede dag Elvira, Harterlijk voor een helder antwoord. Het ging juist om de verwoording: Rond de 1e van de maand incasseert ABN .... Zonder een specifieke maand de noemen, zal men denken dat dit een maandelijkse betaling betreft. In ieder geval, de zaak is via deze weg verhelderd. Met vriendelijke groeten, R. Miranda

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 08 juni 2021 om 11:51 geantwoord

Beste heer, mevrouw Miranda,

Daar heeft u zeker een terecht punt. We zien dat dit voor veel verwarring zorgt en hebben dit inmiddels ook teruggekoppeld aan de verantwoordelijke afdeling.

Ik ben in ieder geval blij dat ik jullie via deze weg heb kunnen helpen. En mocht er in de toekomst nog iets zijn, horen we het graag.

Elvira
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rmiranda