Klacht: telefonische service

op 31 mei 2016 over ING in de categorie Banken

Gechze heer Tuitinga,
Heb zojuist een uur aan de telefoon gezeten om mijn vergeten pincode aan te melden. ( later bleek ik dit gemakkelijk met ,mijn ing, te kunnen doen).
Maar heb 2 x langdurig met een telefoon medewerker gesproken.
Door de eerste persoon zeer slecht en onbeschoft behandeld. Als of ik een crimineel was.
Het bleek dat mijn gegevens niet klopte.

Ik wil excuses van die persoon en wil anders nooit meer wat met uw organisatie te doen hebben.

Ik woon in zwitserland, zo zou ik hier nooit behandeld worden. Hier weet men direct wie ik ben en hoe mijn gegevens zijn.
Bij de ing klopt de communicatie niet.
Zij geven mij daar ip de schuld aan.

ik hoop dat u mij kunt antwoorden op deze traumatische ervaring bij uw bedrijf.

vr gr Hr H.Diepenbrock

Dat ik correct behandeld wordt en dat de ING eerst eigen gegevens controleert voor dat ze hun klant indirect beschuldigen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 06 juni 2016 om 08:54 geantwoord

Beste heer Diepenbrock,

Goed dat je contact opneemt. Wat een vervelende situatie zeg! Jammer dat je die ervaring hebt gehad. Ik wil daar dan, ook namens mijn collega's, excuses voor aanbieden. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je die indruk krijgt!

Mocht je nogmaals contact met ons op nemen, vergoeden we graag de belkosten voor je.

Vriendelijke groet,

Tjitske
ING Webcare

Heeft op 06 juli 2016 om 16:21 geantwoord

Maar hoe komt het dat iemand mij beledigt aan de telefoon.

Mij volkomen verkeerd begrijpt.
Kann dat uitgezocht worden ?
Ik bel u morgen op

Bericht van ING

1 jaar geleden - Dit is natuurlijk een gevoel dat wat bij u losgemaakt is, wat ik niet kan goed praten. Een gevoel is en blijft een gevoel. Dit is niet de normale gang van zaken en het zou zeker niet zo moeten lopen. Wanneer u contact opneemt, kan dit voor u nagekeken worden. Groet, Femke ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door H.diepenbrock