Klacht: telefonische en mailbereikbaarheid Vueling

op 19 oktober 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Op 13 oktober hadden wij ruim 4 uur vertraging vanuit Malaga. Bij aankomst Amsterdam spande het erom of we de laatste trein konden halen. Onderweg naar de lopende band bleek dat mijn koffer in Ierland was beland. We moesten naar de Vuelingcounter aangifte doen, zodat een code werd verkregen. Echter, we moesten de trein halen. De volgende dag “even” bellen. Dat blijkt dus een praktisch onmogelijke zaak. Van het ene 0900-nummer naar het andere keuzemenu. Zelfs met een Spaans callcenter gesproken. Dat liep ook niet soepel; de verbinding werd zelfs verbroken. Ook het indienen van zo’n klacht via de mail is niet mogelijk. Dat er vertraging is en dat een koffer niet aankomt, ok, dat kan gebeuren, maar als je er iemand over wil spreken, dan gaat dat echt niet zomaar lukken. Het heeft ons heel veel ergernis gekost. Het zou heel prettig zijn, dat Vueling bereikbaar is voor vragen, overleg, of wat dan ook. Op de manier waarop dit nu gaat, is heel verschrikkelijk!

Wanneer Vueling telefonisch bereikbaar is voor overleg. In ons geval wat te doen om de code te verkrijgen voor een vermiste koffer.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I. Schenkel