Klacht: Telefonisch toestel bestel via vodafone next

op 26 april 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Donderdag 27 april 2017

LS.,
Donderdag de Vodafone gebeld.
Werd te woord gestaan door Tamara.
Met haar alle mogelijke actief doorgenomen om mijn kapotte toestel te vervangen . Moest ook dat moment ook snel beslissen.
Gevolgd openbreken van de contract 06 55886767 Red Super(12 Gb) en 3 Gb van Vodafone thuis.
Orde via manier van Script de contract te wijzigen.
Afgesproken eenmalig voor de toestel 48 euro en maandelijks 58 euro( dus 8 euro korting maandelijks) en abonnement wijziging gaat per 27april 2017. Toestel zou binnen 5 werkdagen worden geleverd en per mail een bevestiging krijgen en een ordernummer.
Vrijdag 22 april 2017 opnieuw contact gezocht met Vodafone 3 keer een uur aan de lijn en geen contact.
Zaterdag naar de Vodafone winkel te Leidschendam van de medewerker te horen nadat zij gebeld had met Vodafone dat ik maandag de nummer 0800560 te bellen. Zij keek naar mijn abonnement en zag een notitie van de gemaakte afspraak:Afgesproken eenmalig voor de toestel 48 euro en maandelijks 58 euro( dus 8 euro korting maandelijks) en abonnement wijziging gaat per 27april 2017.

Vervolgens op 24 april opnieuw contact gezochten door verwezen om 08000560 te bellen na een 45 minuten op de wacht gezet en vervolgens door geschakeld naar de afdeling Vodafone Next. En kreeg
Tamara aan de lijn. Zij heeft opnieuw een script(vak jargon) en opnieuw geschreven van de gemaakte afspraak en zou binnen 48 uur worden opgepakt.
Vandaag geen mail en bevestiging ontvangen.
Opnieuw contact gezocht door verwezen om 08000560 te bellen na een 60 minuten op de wacht gezet en vervolgens door geschakeld naar de afdeling Vodafone Next. Werd te woord gestaan door manlijke medewerker. Hij vond dat mevrouw Tamara de opdracht nog niet had ingevoerd in de computer . Hij wilde opnieuw een nieuwe orde maken .(mijn verbazing !!!).
De korting van de toestel en maandelijks abonnement kon hij niet geven en heb nu gezegd dat ik geen nieuwe orde wil en de wijziging van 20 april moest annuleren.
Ook melde hij dat hij de notitie niet kon zien en ook geen korting kan geven. Wonderbaarlijk( En nog liegen ook)
En hij heeft abrupt de telefoon opgehangen( klacht vriendelijkheid ????)
Om 12.00uur heb ik een email van de bestelde telefoon gekregen: Ordernummer 259171421 Besteldatum 26-04-2017.Maandelijks 66 euro en eenmalig 82,24.
Niet volgens de gemaakte afspraak.( Afspraak is opgenomen op band en door gelopen met Tamara)
Opnieuw met Vodafone na een 45 minuten op de wacht gezet en eindelijk contact met afdeling status orde en gesproken met de dhr Enes. Hij heeft mij vriendelijk geholpen. Zijn advies was de 82,24 euro en 66 euro te betalen en de volgende de maand zal worden gecorrigeerd. Hij zei binnen 10 werd dagen een mail zal ontvangen met de bevestiging. De Heer Enes kon wel de notitie zien. En heeft beloofd deze te corrigeren.

Correctie en de gemaakte afspraak na te komen.
Ter compensatie: in vorm een cadeau IPhone originele accessoires.Bijv Apple Adapter lighting naar 3,5 mm audiojack en oordopjes en bescherm hoesje

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door h.karijodikoro@gmail.com