Klacht: Telefonisch niet bereikbaar

op 12 februari 2018 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik ben zeer ontevreden over het telefonisch contact met hans anders. Ik heb wel 25 keer gebeld naar de winkel en heb deze nog steeds niet te pakken kunnen krijgen.. hierna heb ik geprobeerd de klantenservice te bereiken, na 15 minuten kreeg ik te horen dat ze me niet konden helpen. Ik ben hier zeer ontevreden mee en als dit niet verbetert stap ik over naar een andere opticien

Het telefonisch contact van Hans Anders moet verbeteren!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 12 februari 2018 om 14:00 geantwoord

Beste mevrouw Klok,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw ontevredenheid. Ik vind het spijtig om te vernemen dat u de winkel niet telefonisch te pakken krijgt. Hiervoor bied ik u namens Hans Anders excuses aan.

Hans Anders stelt uw feedback zeer op prijs en ik wil het graag meenemen ter verbetering van onze dienstverlening. Ik geef uw bericht door aan de desbetreffende regiomanager.

We hebben u meerdere malen proberen te bellen, maar kregen geen gehoor. Wanneer uw vraag nog niet is beantwoord kunt u contact opnemen met ons via 0800-0075.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, Romy
Hans Anders klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Brittk