Klacht: Telefonisch contact

miranda.vangemert op 17 september 2021 over Centraal adviespunt energie in de categorie Adviesbureau, Algemeen

Goedemiddag,

Ik word meerdere keren per dag gebeld over mijn energiecontract.
Echter wordt er geen genoegen mee genomen als ik aangeef dat ik gewoon bij mijn huidige leverancier / contract wil blijven. Als ik dit aangeef blijft de medewerker doorpraten om haar mening door te duwen. Waar het op neer komt is dat ik bijna verplicht ben om mijn energiecontract open te gooien / te veranderen.
Op deze manier wil ik mijzelf laten uitschrijven, want ik vind het niet normaal hoe ik word aangesproken. En dan nog zeggen dat ze later terugbelt ook terwijl ik dit niet wil.

Laatste keer heb ik haar ook gesproken. Toen heb ik een offerte getekend om te kunnen ontvangen. Zij zou terug bellen om het contract door te nemen etc. Dit is nooit gebeurd. Ik heb dus zelf de nieuwe leverancier moeten contacten om het contract alsnog te beëindigen.

Ik wil heel graag dat zij stoppen met te bellen.
En als ik ze wel spreek dat ik dan op een fatsoenlijke manier te woord wordt gestaan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Centraal adviespunt energie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Centraal adviespunt energie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door miranda.vangemert