In december 2020 overgestapt van energieleverancier. Dit met behulp van Centraal Adviespunt. De overstap ging goed. Helaas de uitkering van compensatie boete niet. Destijds alle stukken aangeleverd. Uitbetaling zou slechts een formaliteit zijn. Volgens de voorwaarden ten tijde van de... Lees meer
Telefonisch is een offerte besproken over nieuw contract. Er is een contract aangemaakt met onjuiste gegevens over het jaarlijks verbruik. Contract was veel te laag. Zou na een week gebeld worden omdat ik het contract niet direct kon lezen. Nabellen... Lees meer
Goedemiddag,
Ik word meerdere keren per dag gebeld over mijn energiecontract.
Echter wordt er geen genoegen mee genomen als ik aangeef dat ik gewoon bij mijn huidige leverancier / contract wil blijven. Als ik dit aangeef blijft de medewerker doorpraten... Lees meer
Heks aan de telefoon belt meerdere keren. ook na duidelijk aangeven dat we niet geïnteresseerd zijn. Toch belt ze meedere keren meteen terug na ophangen. Bel me niet register is ook zo’n waardeloos iets. Ze hebben alle informatie van je... Lees meer
Maandbedrag klopt niet met hetgeen is afgesproken met Contract Adviespunt Energie. Toen ik Adviespunt daarop aansprak deden ze net alsof ze mijn vraag niet begrepen. Toen ik de vraag wat expliciter stelde werden ze grof. DGB Energie geeft toe dat... Lees meer
Meerdere keren aangegeven geen interesse te hebben. Blijven bellen, steeds vanaf een andere extentie Lees meer
Ze weten zelfs je bankrekeningnummer.
Schrok daarvan.
Dacht dan zal het wel kloppen.
Liet me overdonderen door een zeer snel pratende medewerker..
Kreeg een SMS en voor ik het wist heb ik geaccepteerd.
Spijt van vertrouw het gewoon niet.
Hoe komen die mensen aan mijn nummer... Lees meer
Termijnbedrag, afkoop boete en afschrikvingsdatum kloppen niet met wat is afgesproken met Centraal Adviespunt Energie.
Foute voorstelling van zaken. Lees meer
wij voelen ons in de maling genomen
wij willen niet overstappen maar dat is na ondertekening van een offerte toch gebeurt want ineens is het een overeenkomst geworden
ze geven mij 3 dagen bedenktijd ik hoop dat ze zich daar ook aan... Lees meer
De medewerker van centraal adviespunt heeft ervoor gezorgd dat mijn aansluitadres een ander was dan het woonadres, waardoor ik niet alleen een maand dubbele lasten heb moeten betalen, maar ook een boete kreeg. Hiervan heb ik niets teruggezien Lees meer