Klacht: Telefonisch contact

op 20 juni 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik koop al jaren mijn maand -en daglenzen bij Hans Anders.
Deze deed ik altijd telefonisch bestellen bij het filiaal in Heerlen, in het Coriocenter. Deze werden dan besteld en dan ging ik ze in de winkel ophalen.
Sinds twee a drie maanden, misschien wel langer, krijg ik niemand meer aan de telefoon in dit filiaal. Nu ben ik genoodzaakt om met de fiets te gaan, door weer en wind, om eerst te bestellen en dan, een paar dagen erna, langs te gaan om ze op te halen. De klantenservice weet ervan, en hebben zelf ook moeite om het filiaal te bereiken. Hier wordt door hun ook niks aan gedaan.
Ik sta nu op het punt om naar een andere opticien te gaan, heb hier meer dan genoeg van!!!

Als ze de telefoon gewoon oppakken!!!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 20 juni 2016 om 08:14 geantwoord

Beste mevrouw Slangen,

Bedankt voor uw mail met betrekking tot uw ervaring in onze winkel in de Heerlen.Tot onze spijt is uw ervaring geen weerspiegeling van de waarden en normen binnen onze organisatie.
Klantvriendelijkheid, gratis oogmeting, gratis hoortest en betaalbare, kwalitatieve brillen,lenzen en hoortoestellen, zijn onze pijlers binnen Hans Anders. Helaas hebt u dit niet ervaren, waarvoor onze excuses.Ik ga uw ervaring doorgeven aan de desbetreffende eindverantwoordelijke.
Nogmaals onze excuses, wij hopen dat u uw vertrouwen in onze organisatie niet verloren bent.

Hans Anders Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Alex67