Klacht: Zonnet account geblokkeerd

op 07 mei 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Tele2 heeft eindelijk een middel gevonden om van zijn gratis Zonnet klanten af te komen.
Mijn Zonnet account is zonder aankondiging in het weekend geblokkeerd. Toen ik bij de klantenservice van Tele2 ging vragen om te deblokkeren, kreeg ik te horen dat Tele2 niets meer voor zijn Zonnet klanten kan doen omdat deze klanten kennelijk geen klantnummer hebben (?!). Zij komen dus niet door de ID check, die volgens de Privacy Wet verplicht is.
Maar een gratis klant is toch ook een klant. Dan moet er toch een klantnummer zijn ?
Het is bekend dat Tele2 al heel lang van die gratis klanten af wil en nu hebben ze dus eindelijk een middel gevonden.

Als mijn Zonnet account wordt gedeblokkeerd en als Tele2 eerlijk communiceert met de Zonnet klanten en ze de gelegenheid geeft om rustig een ander mailadres te nemen, als ze perse van ze af willen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marijkeoosterwijk2019