Klacht: zeer klantonvriendelijk

op 10 januari 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

sinds 22 december 2018 tot 3 januari geen internet en tv ontvangen.
De eerste monteur was er maar 10 min de 2 de monteur gaf aan dat de eerste monteur dit ook wel direct had kunnen vaststellen, ondertussen nog geen oplossing…Eindelijk had ik 2 dagen vrij met kerst, en verheugde ik mij op een kerstfilm met mijn kleinzoon.
Niet dus!! Ook geen medewerking van jullie kant in de vorm van een mifi kastje, of een simkaart zodat we toch wifi zouden kunnen ontvangen. Dit vonden jullie geen optie!! Vandaag gebeld ivm schade vergoeding, en wat krijg ik te horen tot mijn grote verbazing! Alleen de dagen dat ik geen tv en internet heb ontvangen wordt vergoed! Ik wist niet wat ik hoorde, hoe klantonvriendelijk kun je zijn!!! Ik hoop dan ook dat jullie met een betere oplossing komen dan dit!! groet van een trouwe maar zeer ontevreden klant!!

1maand geen abonnement kosten en 1maand netflix voor mijn dochter die thuis zat met kerst precies in die tijd!!! Het heeft gewoon te lang geduurd en tijd geld ook voor mij . elke x iemand regelen die in mijn huis moest zijn.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Herm61