Mijn Klacht:
Ik bezit twee telefoonnummers bij Tele2: een abonnement en een prepaid. Op 1 augustus 2016 ging ik voor een zakelijk bezoek een week naar België, ik ben zzp-er. Ik had van te voren een EU-internetbundel gekocht van Tele2. Toen ik de grens over reed viel mijn netwerk weg op beide nummers. Ik kon niet meer bellen, niet gebeld worden, geen sms, laat staan internet. Via wifi in hotels ’s avonds kon ik soms via facebook contact op nemen met Tele2. Men kon de oorzaak niet achterhalen, mijn nummer niet doorschakelen naar mijn Belgische nummer, mijn simkaarten zouden spontaan tegelijk precies op de grens kapot zijn gegaan, het zou aan mijn instellingen liggen. Na alle instellingen doorlopen geen oplossing.
De Belgische telefoonwinkels waar ik langs ging concludeerden dat mijn Nederlandse provider wel geen contract met Belgische providers zou hebben, want aan toestel, sim kaart of instellingen lag het niet.
Na een moeizame werkweek terug in Nederland opnieuw contact gezocht met Tele2. Een medewerker wist mij te melden dat Tele2 inderdaad een storing op haar Belgische netwerk had gehad. Ik kon mijn EU-bundel terugvragen, zou binnen 10 dagen antwoord krijgen. Ik hoor niets. Meer dan 10 keer contact opnemen zonder antwoorden of oplossingen…
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht dat Tele2 mij niet laat betalen voor diensten waar ik geen gebruik van kan maken.Ik zou graag een passende compensatie ontvangen op beide facturen voor het feit dat ik niet bereikbaar ben geweest. Daarnaast is enige empathie niet overbodig.
