Klacht: Product verkocht zonder aansluiting

op 19 december 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Na de koop van ons eerste huis, hebben we een televisie- en internetabonnement afgesloten bij Tele2. Dit hebben we netjes na de postcodecheck van Tele2 gedaan.

Omdat we de apparatuur van Tele2 schoon wilden houden, hebben we het in de doos be bewaard tijdens het schilderen. En nu komen we tot de conclusie dat wij geen telefoonaansluiting hebben! Onze elektriciën heeft ook voor ons gezocht en kon de aansluiting niet vinden.

Van jullie klantenservicemedewerkers begrijpen we dat we geen product van Tele2 kunnen afnemen zonder telefoonaansluiting. En dat we het abonnement kunnen afkopen met afkoopsom van 2 maanden.

Het kán niet jullie bedoeling zijn dat Tele2 haar klanten verkeerd informeert én voor de kosten laat opdraaien. Als twee zelfstandig ondernemers die afhankelijk zijn van internet, is het onmogelijk om geen internet te hebben. We zijn bereid om een andere provider te zoeken, maar de afkoopsom gaat te ver.

Kosteloze beëindiging van het contract, per direct.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Baarn15