Klacht: Opzegging niet goed door gekomen

klachttele21000 op 11 juli 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar aanleiding van de prijsverhogingen bij Tele 2 heb ik mijn abonnement opgezegd via de telefoon. Vervolgens kom ik er maand later achter dat het niet is opgezegd (omdat Tele 2 nog steeds geld van mijn rekening afhalen). Blijkt dat registratie niet goed is doorgekomen, en dat ze het niet hebben geregistereerd.

Ik heb echter bewijs dat ik ze hebben gebeld. Plus een bevestiging bij Ziggo 4 minuten na het eindigen van mijn gesprek voor het aanvragen van een abonnement bij ze.

Ik heb PDF bestand met de dag tijd aantal minuten gebeld met Tele2. Daarnaast Ziggo aanvraag email met tijd.

Ik hoor graag als jullie kunnen helpen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn abonnement is opgezegd met terugwerkende kracht.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door