Klacht: Opzeggen doen ze niet bij Tele2

Karolie op 24 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb per brief twee keer opgezegd 1 keer aangetekend via een bedrijf per telefoon en de laatste via chat heb hier ook een uitdraai van gemaakt gelukkig maar Tele 2 blijft volhouden dat ik niet opgezegd heb en dat ik hun moet bellen volgens Tele2 Facebook kunnen ze mijn niet bellen ik moet hun bellen ? Een telefoon bedrijf kan mijn niet bellen snap jij het of ik heb door gegeven dat ik twee oorontstekingen heb en of ze mijn vrouw willen bellen nee mijn vrouw moet hun bellen ? Ik dénk dat ik het maar aan mijn advocaat ga geven en dat die het maar afhandelde wat een bedrijf zeg neem nooit meer wat daar heb in okt opgezegd in 2016 voor 16 nov eind datum contract

Gewenste Oplossing:

Me geld terug geven ik heb verleden jaar okt op gezegd

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Ik ben gebeld door het bedrijf Tele2 er word per 30 juni opgezegd ik zei ik heb allang opgezegd van wie krijg ik me geld terug ik moet maar een klachten formulier invullen er valt ook niet normaal te praten met die telefonisten daar lekker makkelijk ik zei stuur het wel naar me advocaat

Alle klachten die gemeld zijn door