Klacht: Onterecht afsluiten mobiel

Patrieske4377 op 20 januari 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn abonnement is door tele 2 afgesloten ondanks dat alle rekeningen betaald zijn. Al meerdere malen contact gehad met klantenservice. Beloftes dat ik opnieuw aangesloten wordt, komen niet uit! Kost mij tijd en energie maar ik krijg nul op request! Jammer dat het abonnement nog 1,5 jaar loopt.

Gewenste Oplossing:

Nakomen van de afspraken en een compensatie voor de tijd dat ik mijn abonnement niet heb kunnen gebruiken!

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door