Mijn Klacht:
28-2-2013 oude abonnement beeindigd en nieuwe abonnement bij Tele2 is ingegaan. Blijkt dat ons oude nr niet ons nieuwe nr is, maar dat we dus een volstrekt nieuw (zgn tijdelijk) nr hebben. Ondanks het feit dat om nummerbehoud was gevraagd tijdens de aanvraag van het nieuwe abonnement.
Op 28-2-2013 gebeld met Tele2 en men zegt dat dat 24 uur kan duren, de migratie van het oude nummer.
Zojuist, 4-3-2013, nogmaals gebeld en na een kwartier aan de lijn te hebben gehangen, horen we dat het (nog eens) 7 dagen gaat duren. Dus zit je 11 dagen met een tijdelijk nummer!!
Belachelijk! Dit accepteer ik niet zomaar.
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon de eerstvolgende dag (5-3-2013) mijn oude nummer terug en mag Tele2 het tijdelijke nummer weer opheffen! Dit gaat echt nergens over!
En als dat om technische redenen niet kan (wat mij volstrekte kolder lijkt) wil ik restitutie van abonnementsgelden!
