Klacht: kosten buitenland zonder tele2 simkaart in telefoon!!!

teletweetje op 29 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al jaren ga ik diverse keren per jaar naar zuid-amerika en neem dan mijn mobieltje mee. Eerder van Ben en Tmobile en in het vliegtuig de SIM wisselen voor mijn SIM van ecuador of colombia. Altijd probleemloos. Nu kreeg ik van Tele 2 27 euro extra kosten voor het gebruik van mijn telefoon in Spanje, in het vliegtuig en de 1ste 2 dagen in ecuador. Terwijl mijn kaartje al in het vliegtuig gewisseld was, de telefoon in vliegtugstand stond, ik boven de oceaan vloog, roaming uit stond, op het vliegveld van Madrid het wifi gebruikte etc. Gewoon onmogelijk dat ik verbinding heb gehad via mijn Tele2 SIM. Tele2 gaf ook al gelijk toe dat er geen sms was gestuurd naar ecuador, iets wat standaard gebeurd als er WEL verbinding zou zijn geweest. Maar op de één of andere manier bleef Tele2 registreren zelfs op mijn 2de dag in ecuador, terwijl mijn mobieltje al 2 dagen de SIM had van Movistar Ecuador. En op de terugweg met weer het Tele2 SIm erin werd er niets meer geregistreerd inSpanje, wat net als op de heenweg niet zou kunnen omdat ik roaming uit had en het wifi van het vliegveld gebruikte. Tele2 houdt hasstarrig vol dat op de heenreis en de eerste 2 dagen in Ecuador er verbiding is geweest, ofwel, hun woord tegen het mijne terwijl ze zelf het directe bewijs in handen hebben dat er geen verbinding is geweest, want het automatisch smsje voor gebruik in het buitenland was niet verzonden naar ecuador…simpelweg omdat mijn tele2 kaart er niet meer in zat. Maar tegen Tele2 begin je niks. Als ze eerlijk zouden zijn zouden ze navraag kunnen doen bij Movistar om te ontdekken dat mijn telefoon inderdaad het movistarsimkaartje gebruikte in de tijd dat Tele2 claimt dat ik hun kaart gebruikte.

Gewenste Oplossing:

als ik die 27 euro teveel betaald geld terug krijg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door