Klacht: Klantenservice maakt een fout en het wordt niet opgelost

op 20 december 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb in de zomer van 2018 gebeld met de klantenservice van Tele2 met de vraag of ik mijn huidige toestel kon afbetalen en een nieuw abonnement met een nieuw toestel gelijk kon aan gaan na de afbetaling. Ik kreeg te horen dat dat mogelijk is en dat ik eerst zou moeten afbetalen en dan kon ik gewoon een nieuwe abonnement aanvragen. 1e keer gebeld om het nieuwe abonnement aan te vragen krijg ik te horen dat dit helemaal niet mogelijk is en dat ik mijn telefoon dus voor niks heb afbetaald, na ongeveer 15x bellen en door verwezen worden kreeg ik eindelijk een bericht dat ik ze hun fout zouden herstellen en dat ik een nieuwe abonnement zou krijgen met een nieuw toestel. Nou het nieuwe abonnement aangevraagd, en tot mijn schrik zie ik bij de 1e afschrijving een bedrag van €180,- dus gelijk weer bellen, krijg ik te horen dat er een afkoop som is voor mijn oude abonnement en dat die betaald moet worden. Die was betaald en 2 maanden er achteraan wordt er elke maand €72,- ipv €54,- afgeschreven en iedere keer als ik bel krijg ik te horen u krijgt binnen 5 dagen een bericht, maar de berichten komen nooit aan en iedere keer als ik weer bel zeggen ze dat het opgelost wordt maar keer op keer gebeurd het zelfde. Het is toch te gek voor woorden dat ik zelf voor de kosten moet opdraaien van een fout van tele2 en dat ik zelf overal achteraan moet.

Wanneer ik al mijn te veel betaalde geld terug krijg: de afkoopsom voor mijn oude abonnement die mij nooit is verteld, de €20 die ze te veel af hebben geschreven elke maand terug. Het zou ook erg fijn zijn om een schade vergoeding voor het elke keer moeten bellen en te veel moeten betalen om gebruik te kunnen maken van een bedrijf die steelt van mij.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirac27