Klacht: Geen geld terug

RubyGlas op 20 juli 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hele slechte service bij de Tele 2! Ik heb op 26 juni een abonnement met de Iphone 8 besteld. Deze werd niet geleverd door de OPD omdat zij niet op de afgesproken tijden langskwamen en is mijn bestelling geannuleerd. Nu zou ik eerst binnen een week mijn geld terug krijgen. Dit was niet het geval. Toen zou het binnen 12 werk dagen terug gestort zijn. Ook dit is niet gebeurt. Ik wacht nu al bijna een maand op mijn geld. Als ik bel kan niemand iets voor mij betekenen en word er opgehangen als ik een leiding gevende wil spreken dit is nu al 3 keer gebeurt! Zeer teleurgesteld en zou echt niemand aanraden iets bij de Tele 2 te bestellen!!

Gewenste Oplossing:

Snelle afhandeling van mijn geld en een zeer goede aanbieding voor een nieuw abonnement met iphone 8

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door