Klacht: Garantie verlopen.

Sander van der Wurf op 21 mei 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb al ruim 6 jaar een abonnement bij Tele 2. Altijd keurig netjes op tijd betaalt. service is altijd prima. Nu heb ik waarschijnlijk een nieuwe accu in mijn smartphone nodig.
Gaat Tele 2 moeilijk doen omdat ik 2 weken over de garantie datum ben,moet ik zelf maar een accu regelen!! Erg jammer Tele 2!
Dus bij deze:als mijn contract verloopt over 1,5 jaar, stap ik gelijk over naar een andere provider die me wel serieus neemt. Nogmaals, ik ben altijd tevreden geweest,maar dit is behoorlijk kinderachtig.

Gewenste Oplossing:

Dat ik gewoon een nieuwe accu opgestuurd krijg!

Alle klachten die gemeld zijn door