Klacht: facturen

yvonne.1992 op 30 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn openstaande factuur was doorgestuurd naar Bos Incasso, geen probleem kan gebeuren. Nu had ik de factuur van maart overgemaakt via internetbankieren, alleen was deze niet binnengekomen dus moest ik een betaalbewijs sturen dit heb ik gedaan. Ik heb bij de betaling van maart alles vermeld zoals factuurnummer en klantnummer.

Alleen nu hebben ze met het geld van de factuur van maart de factuur van februari verrekend, terwijl dit is doorgestuurd naar de incassobureau! IK vind dit erg krom ook omdat ik alles er duidelijk neer heb gezet.

Vorige keer nogmaals contact gezocht en is mij verteld van stuur e betaalbewijs van maart nogmaals en zet er neer dat het is voor de factuur van maart en dat de verrekening met februari moet worden weggehaald, heb ik gedaan maar nogmaals blijft het gewoon het zelfde! En nu zit ik weer met aansluitkosten van 2 nummers! Omdat jullie zomaar dingen gaan verrekenen terwijl die factuur bij de Bos incasso ligt!

Ik wordt echt een beetje zat van tele2 je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en echt verder helpen willen ze je niet want de live chat wordt gewoon beƫindigd .

Het gaat om 2 mobiele nummers maar dit word altijd maar samengevoegd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als tele2 dit gaat oplossen dus het geld wat ik heb overgemaakt voor de factuur van maart daar ook gaan voor gebruiken! En alles in orde maken dit keer!

Dat ze mij per direct weer gaan aansluiten en gaan aansluitkosten gaan berekenen.!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door