Mijn Klacht:
Vandaag kreeg ik een brief van de deurwaarder van Tele2 over niet betaalde facturen. Echter deze brief, en eerdere aanmaningen staan op een persoon die niet op mijn adres woont, en ook nooit heeft gewoond. Reeds bij de eerste post van Tele2 heb ik telefonisch contact opgenomen en de post teruggestuurd met een verklaring van de politie dat deze persoon niet op mijn adres woont.
Tele2 heeft zeer duidelijk geen controle gedaan bij het afsluiten van dit contract. Daar tegenover heb ik aangetoond dat ik de bewoner van mijn adres ben. Toch acht Tele2 het nu nodig om een deurwaarder op mijn dak te sturen, en mij zo te intimideren om te betalen. Zo proberen ze hun eigen schade beperkt te houden. Ik kan u vertellen dat deze kennismaking met Tele2 niet uitnodigend is om ooit klant te worden.
Gewenste Oplossing:
Ik eis dat Tele2 per onmiddellijk de incasso pogingen op mijn adres stopt. Tevens eis ik van Tele2 een schriftelijke en aangetekende verklaring met excuses en dat zij volledig garant staan voor volledige schadeloosstelling voor alle schade die voor mij uit deze zaak kan vloeien. Teven eis ik een genoegdoening voor alle tijd en negatieve energie die hier voor ons inmiddels in is gaan zitten.
