Mijn Klacht:
Ik heb bij Tele 2 een bundel die ik overschreden mag. Ik heb voor mijn vakantie vontact gehad met Tele 2 over mogeljke kosten (geen probleem). Ik heb mijn rekeningen altijd netjes betaald.
Drie dagen geleden ben ik door Tele 2 afgesloten omdat mijn kosten te hoog zouden zijn. (70 € buiten de internet bundel). Dat bericht van Tele 2 was tevens het laatste bericht. Reageren of bellen was door de afsluiting onmogelijk. Benadering via internet was onmogelijk. A vanwege de slechte WiFi in de plaats waar ik was. B door de capaciteit waarom de Tele 2 site vraagt. C omdat Tele 2 helemaal niet reageert op klachten via Facebook. D Tele 2 haar klanten die niet meer kunnen bellen met een computer te woord staat, die hier niets van begrijpt. E Wanneer je het klachtenformilier van Tele 2, aan de andere kant van de wereld hebt ingevuld, wordt er gevraagd om een klantnummer , Geen klantnummer bij de hand (aan de andere kant van de wereld) dan kan de klacht niet worden ingediend. F heb toch een betaling van 70€ aan Tele./ gedaan. Inmiddels ben ik in een andere plaats en laat Tele 2 twaalf uur geleden weten dat de betaling binnen is en ik na twee uur weer aangsloten ben. Kafka van de ergste soort. Morgen (ook Tele 2 ontwaakt dan uit Pinksteren) gaan mensen in Nederland dit voor mij proberen te regelen. Dan krijgt dit verhaal vast een vervolg. mensen
Gewenste Oplossing:
Onmiddijke !! aansluiting en uitgebreide, ook materiële excues
