Klacht: Al die tijd abonnement betaald voor niks

op 02 januari 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december 2017 is mijn mobiel waarschijnlijk gestolen. Dus die was ik kwijt en gebruikte ik niet meer. Ik heb daarna een nieuwe mobiel aangeschaft met abonnement. Omdat dat goedkoper was dan een losse mobiel betalen.

Mijn oude mobiel was nog niet afbetaald (dat heb ik rond juni gedaan). Maar blijkbaar heb ik een jaar lang zonder dat ik het wist al die tijd voor mijn abonnement betaald terwijl ik de mobiel niet meer had en ook dus niet heb gebruikt.

Ik heb dus elke maand voor een jaar lang zo’n 16,23 euro betaald aan een abonnement waar ik geen gebruik meer van nam.

Gewenste Oplossing:

Als ik de abonnementskosten die ik een jaar lang voor niks heb betaald terugkrijg. En als voortaan duidelijk word aangegeven of je nog betaald voor een abonnement of niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door shora118