Klacht: Afkoopsom onterecht.

op 18 december 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

6 augustus netjes opgezegd via de telefoon. De medewerker zou alles netjes verwerken opzeggen per 6 september. Tot zover alles volgens plan. Netjes alles terug gestuurd, tot zover geen problemen. Toen begonnen de problemen, er wordt een bedrag afgeschreven waarvan ik niets begreep. Ik neem contact op met een tele2 medewerker deze zegt mij dat er ten onrechte een afkoopsom is berekend. Doordat het bedrag te hoog was kon hij het niet gelijk regelen. Binnen 5 tot 7 werkdagen wordt het bedrag terug gestort. Oke ik denk dat is netjes. Wederom 2 weken gewacht nog niks gehoord vanuit Tele2. Dan maar weer bellen met klantenservice, weer een medewerker aam de lijn die mijn nu verteld dat de afkoopsom terecht is afgeschreven omdat er na 31 augustus is afgesloten. Nu breekt mijn klomp, dát ik nu pas hoor wat de reden zou zíjn. Uiteraard ben ik het hier niet mee eens. De vriendelijke medewerker zegt dat ik maar een klachtenbrief moet schrijven. Dit doe ik dus, nu bijna een maand later nog steeds geen enkele reactie vanuit tele2. Ben het nu zat aan het worden vandaar nu deze actie.

Ik ben tevreden als Tele2 nu eindelijk eens contact met mij opneemt. En uiteraard als het bedrag wat naar mijn mening onterecht is afgeschreven wordt terug gestort.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Reactie van de melder van de klacht Luapki1969

3 maanden geleden - Net contact gehad met Tele2. Ze gaan er aan werken, en de afkoopsom terugstorten. Dus voor alsnog gaan we van het goede uit.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Luapki1969