Klacht: tekleine accomodatie gekregen/diverse aanvullende klachten.

op 30 augustus 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Het appartement waar we ruim 3 dagen van de 10dagen in werden gezet was te klein voor 4 personen, we konden niet bij het aan recht als het bed was uitgeklapt en woon/slaap.keuken was te klein voor 4 personen, het balkon was gevaarlijk, afhellend en de airco op schouderhoogte waar je onder moest plaatsnemen als je op het balkon wilde zitten, tevens kon je daar maar met 2 personen op zitten, hadden maar voor 2 personen handdoeken gekregen en er was een extreme riool lucht in het gehele appartement.Tweede appartement ook vreselijke riool lucht en geen voldoende airco in het appartement en geen schone ventilatie.
geen airco in de slaapkamer en geen ventilatie, geen kleine bedlampjes,
Daarnaast bleek het zwembad niet op het dakterras aanwezig te zijn zoals in de brochure werd vermeld maar was dat tegenover in het hotel. Waar we na een aantal dagen pas van op de hoogte werden gebracht.

Ik vraag om een financiële vergoeding, betreft onze vakantie en accomodatie, de eerste 3,5 dag mijn geld terug voor alle 4 de gezinsleden en voor de rest van de vakantie een compensatie voor alle tegemoetkoming die wij hebben moeten doen.
Graag hoor ik van u,
Gabrielle van Waarden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gabrielle van Waarden