Klacht: Artikel teruggestuurd en mijn geld werd niet teruggestort.

op 08 januari 2016 over TEK TV SHop in de categorie Omroepen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb het art. velform lizz besteld en ontvangen.
Het bedrag was reeds van mijn rekening gegaan. Daar ik niet tevreden was van het artikel heb ik het teruggestuurd , reeds de volgende dag. Na kontrole van mijn rekening is dit bedrag nog steeds niet terugbetaald.
Het betreft bestelnummer 1296436, 96,80 € en betaald op jullie rekeningnr BE40 310187789763. Het is geleverd geweest via Bpost en op 7/12/2015 teruggestuurd via Bpost.

Gewenste Oplossing:

Ik zou zeer tevreden zijn als ik mijn geld terugkrijg, zoals jullie beloven niet tevreden, geld terug. Het werd in de originele staat teruggestuurd , zoals jullie vermelden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TEK TV SHop

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TEK TV SHop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rita Decloedt