Klacht: Tegoed bonnen werden niet geaccepteerd .

op 03 juli 2017 over Vogele in de categorie Kledingwinkels

Ik ben vandaag naar de Vogle geweest in Roden . Ik heb daar iets gekocht en wou mijn bonnen inleveren . Dat kon niet meer werd me verteld . Ze waren al overgenomen door een andere firma en daardoor kon het niet . Maar ik weet zeker dat je de bonnen nog wel in kon leveren want dat had ik gelezen in de krant . Vreemd dat ze nu met het idee gekomen zijn dat ze al zijn overgenomen door een andere firma . Dat terwijl de winkel nog volhangt met de naam van Vogle . Iets heel vreemds . Maar ze stonden wel bij de kassa mij gelijk een ander systeem aan te smeren zodat ik in de toekomst bij de andere firma kon gaan sparen en dat terwijl ze al overgenomen zijn en ik niet direkt van die dienst gebruik kon maken . Rare toestanden daar in de winkel .

Ik kan tevreden zijn als ik de tegoedbonnen toch nog vergoed kan krijgen . Ik heb daar voor gespaard en het is eigenlijk mijn geld .
Het gaat niet om een super dik bedrag maar toch , het is mijn geld !

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vogele

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vogele nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J . Wouterse