Klacht: onjuiste prijzing bij de kassa

op 12 september 2017 over Vogele in de categorie Kledingwinkels

vandaag ging ik samen met mijn zoon bij vogele op bisonspoor te maarssen op zoek naar een broek. Overal hingen groter posters met 50% korting op alles, helaas gold dit niet voor de meeste broeken omdat die collectie overgenomen werd door de nieuwe winkel. Er waren wel een aantal rekken waarboven borden met 50% korting hingen, dus wij hebben daar gekeken. Nu vonden wij broeken waar twee verschillende prijzen op stonden. De originele prijs (49,95) en nog een afprijzing met een zeer duidelijke rode sticker op het kaartje (29,95). Ik heb nagevraagd bij de verkoopster die in de winkel liep of het klopt dat de beloofde korting van 50 % van de afprijzing af zou gaan. Haar antwoord was bevestigend, wat betekent dat we een broek zouden kunnen kopen voor 15,- Mooi meegenomen dachten wij. Helaas dacht de collega bij de kassa er anders over. Ze bemoeide zich niet met winkelende klanten, tot er dus afgerekend moest worden en wij de helft van de originele prijs af moesten rekenen. Ik heb gezegd dat haar collega al had toegezegd dat de broek 15,- zou kosten. Ik kreeg als antwoord dat haar collega het fout had en ze bleef voet bij stuk houden. De klant is koning kwam duidelijk niet in haar woordenboek voor. Hoe ik ook bleef zeggen dat een product niet voor de originele prijs door kan gaan als er een afprijzingssticker op zit, mevrouw kon het niet opbrengen haar hoofd te buigen en toe te geven dat zowel haar collega als de klant gelijk hadden. Mijn zoon was het uiteindelijk zat en heeft gewoon 25 euro voor de broek betaald. Een klachtenformulier heeft Vogele in de winkel niet en ook online is er niets te vinden

Ik wil dat de verkoopster toegeeft dat ze fout zit met haar argumenten en dat mijn zoon die extra tien euro korting krijgt, niet in de vorm van een tegoedbon, want die worden niet meer aangenomen. Daarnaast wil ik dat zij haar excuses aan haar collega aanbiedt. Ten overstaan van een klant je collega zo afvallen kan in mijn ogen echt niet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vogele

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vogele nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jubel