Klacht: Tegen gevallen

op 11 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

We hebben een midweek centerparcs meerdal geboekt. Nou aangekomen..lakens met gaatjes..bediening zeer slecht..veel vakantiewerkers die er echt geen zin in hadden. Vakantiepark voor kinderen?? Terwijl je binnen bijna alles moet betalen?? Voor trampoline te springen 1 euro..voor een graver 1 euro??!! Zit je midden in de show op het terras word etopeens gevraagd of je wilt afrekenen ..terwijl we nog aan het drinken waren en nog wilden blijven zitten en alles op het laatste wilden betalen. Hebben buiten op het terras een overkapping waar 4 tafels onder staan..zit je daar lekker begint het wat te regenen..moet je rekening betalen en ze serveren niet meer buiten!! Normaal krijg je bij alcohol een bakje nootjes wat mijn zoontje heerlijk vind..krijgen niks ik vraag erna ..ja als u dat wilt. Erna nooit meer gekregen. Bij 2 liptonice krijg je gratis zonnebril ook die moeten we constant erbij vragen. Receptie staat elke dag een rij van zeker 15 mensen en maar 1 persoon die helpt!! Zit je bij het binnenspeelgedeelte aan de tafel of bank komt er geen bediening..moet je ook zelf halen. Staat er een jongen 1ste dag..had geen wisselgeld nikd in zijn beurs of we wilden pinnen. Staan van die snoepbakken voor zelf te scheppen..geen deksels niks erop..heerlijk achter de bowlingbaan en al die mensen wat er langs lopen en aan zitten. Niks gebeurd er spontaan alles moet je vragen. Ben je aan het bowlen ook weer zelf moeten gaan vragen voor te drinken. Zit je lekker buiten op het terras kleine aan het spelen komt hij geld vragen voor de trampoline!!! Geld voor te springen??!!! Nou betaal je al genoeg voor je ver verouderde huisje moet je ook nog voor alle kinderactiviteiten betalen??!!! Het enigste plus puntje was de bediening bij grills oudere mevrouw al 30 jaar in dienst..was echt te merken…superrr bediening . Maakte mijn vakantie een beetje goed. Betaal je zoveel voor een vakantie zetten hun vakantiehulpen in die niet gemotiveerd zijn. Dat er vakantiehulpen zijn oke maar hoeven niet mijn vakantie te bederven ik laat genoeg geld daar achter en wil ik ook goed geholpen worden . Dus zijn we maar donderdag ipv vrijdag naar huis gegaan. Nee sorry centerparcs …na vorig jaar een superrr ervaring bij erperheide. Dit jaar echt een superrr slechte ervaring bij meerdal. Voor mij voorlopig geen centerparcs meer. Grt saskia geurts

Heeel wat verbeteringen aan jullie verouderde park doen. Alles voor de kinderen gratis maken..vooral een trampoline. Vriendelijker personeel. Meer personen bij de receptie. Echt voor de klant er zijn. Meer bedienen op terras

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 augustus 2017 om 10:00 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Djaniro