Klacht: tegels op houten vloer

op 10 juli 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in de materiaallijst word gesproken over zwaluwstaartplaten, vervolgens komen deze niet meer voor in de beschrijving, ik vind dit erg verwarrend.
het is mij niet duidelijk welke materialen ik moet aanschaffen en ben bang
de verkeerde werkwijze te gebruiken

Gewenste Oplossing:

graag een duidelijke omschrijving wat te doen , welke materialen benodigd zijn en aangeve hoe deze te gebruiken

dank

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Hornbach

10 maanden geleden - Geachte heer De Zwart, Dank u wel voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uw klacht willen wij graag ter behandeling doorsturen naar het juiste filiaal. Daarvoor zouden wij graag van u willen weten over welk artikel uw klacht gaat, wat de probleemstelling precies is en bij welk filiaal u het product hebt aangeschaft. Wij zien uw reactie graag tegemoet en danken u alvast voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Hornbach Nederland Bouwmarkt BV

Bericht van Hornbach

9 maanden geleden - Geachte heer De Zwart, Wij hebben u op 11 juli gevraagd of u ons van extra informatie kan voorzien om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen. Hierop hebben wij helaas nog geen antwoord mogen ontvangen. Uw klacht willen wij graag ter behandeling doorsturen naar het juiste filiaal. Daarvoor zouden wij alsnog graag van u willen weten over welk artikel uw klacht gaat, wat de probleemstelling precies is en bij welk filiaal u het product hebt aangeschaft. Hierbij herinneren wij u vriendelijk aan het doorgeven van de opgevraagde gegevens. Wij zien uw reactie graag tegemoet en danken u alvast voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Hornbach Nederland Bouwmarkt BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 17 augustus 2016 om 09:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door H. de Zwart