Klacht: Technische fout mijn plafond eraf rekening 71 euro!!!

op 28 april 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Simpel

Vorige maand telefonisch mijn abonnement aangepast en verlengd. Sinds maart een plafond op me internet zodat ik er niet overheen ga. Dit ook telefonisch verteld dat ik dit gewoon weer verder wilde bij 20 euro. Dus hoef ik nooit meer als 20 euro te betalen. Krijg ik deze maand een rekening van 71 euro. Dit zou niet moeten kunnen want heb er een plafond op staan! Simpel gebeld is een technische fout geweest kunnen ze niks aan doen! Nee ik ook niet en ik zit wel met de rekening te kijken! Erg teleurgesteld in simpel waar ik al zo lang een contract bij heb. Abonnement weer verlengd en dan gebeurd er dit en ze kunnen me niet helpen! Ik ga overal een klacht na toe sturen en simpel in het zwarte daglicht zetten want dit is echt klantvriendelijk!!

Als ik een normale rekening zou moeten betalen. Dit is niet mijn fout geweest. Hun hebben wegens een technische fout mijn plafond eraf gehaald. Hierdoor moet ik 71 euro betalen. Terwijl ik sinds maart een plafond heb tot 20 euro.
Dus ik ben tevreden als ik gewoon me normale rekening van 20 euro moet betalen!

Mijn telefoonnummer 0615638137

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 17 mei 2016 om 15:15 geantwoord

Beste mevrouw van Hoof,

Naar aanleiding van uw melding heeft mijn collega dit voor u uitgezocht. Het plafond is inderdaad verwijderd geweest, echter is de oorzaak hiervan onduidelijk. Uit coulance zullen wij derhalve de door u gemaakte kosten zullen vergoeden. Het bedrag van €54,17 zal worden gecrediteerd.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Casper

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Janne v hoof