Klacht: Technisch probleem nummerbehou

op 16 juni 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12 mei j.l. heb ik een zakelijk sim only abonnement 1000 min/sms/mb afgesloten bij Hollandsnieuwe. Meteen heb ik nummerbehoud aangevraagd maar een technisch probleem is opgetreden bij nummerbehoud. Bij Hollandsnieuwe is hiervoor een ticket aangemaakt. Ondertussen zijn we drie weken verder en nog steeds is het probleem niet verholpen. Aantal malen gemaild en gebeld om de stand van zaken te vernemen maar ze kunnen niks zeggen wanneer het probleem verholpen is. Gister zou ik gebeld worden maar niks vernomen.

Gewenste Oplossing:

Nummerbehoud zsm doorgevoerd kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberly-81