Klacht: Techem lost klacht niet op !

op 10 juli 2012 over Techem in de categorie Energieleveranciers

Ik heb een gele lijst van jullie gekregen toen jullie de meters verwisseld hebben vorig jaar. Hier stond heel duidelijk op dat de 2 meters defect waren en dat de stand daar niet op stond. Heel tactisdch want dit zijn net de meters waar het verbruik op plaats vindt.
Je geeft antwoord op een aantal vragen maar verzuimd antwoord te geven op hoe het kan zijn dat ik jaren lang gigantische bedragen heb bij betaalt en in het jaar dat de slimme meter er hangt een bedrag van 70 euro moet bij betalen.
Het spijt mij, maar ik neem geen voldoening met dit antwoord. Jullie hebben mij jaren lang te veel in rekening gebracht en ik vind het niet meer dan reeel dat ik deze bedragen terug krijg. Bij elk bedrijf vind er bij een schatting altijd een eind afrekening plaats met de daadwerkelijke standen. Die gaan jullie echter uit de weg door de meters op defect te plaatsen en dat vind ik echt onaccetabel.
Ik heb mijn advocaat gesproken en die geeft heel duidelijk aan dat verbruik van de afgelopen 3 jaar terug gevorderd mag worden op basis van het daadwerkelijk geregistreerde stand. De slimme meter heeft er gezeten in de winter periode waar het grootste deel van het verbruik wordt geregsiteerd.
Ik vind dit echt onacceptabel en dat u niet kan zien dat de meters op defect staan geregistreerd vind ik ook redelijk bijzonder. Ben dan ook echt benieuwd welke meterstanden jullie hebben staan toen de wissel plaats

Als er oplossingen komen voor mijn daadwerkelijke klachten.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Techem in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Techem een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Techem

Heeft op 10 juli 2012 om 15:55 geantwoord

Wedrom een e-mail gestuurd naar de bewoner met uitleg.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Techem beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door KKrijger