Klacht: Te weinig vloeistof

op 23 mei 2017 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Bij het POST abonnement zit te weinig lenzenvloestof. Je krijgt een flacon van 240ml per 2 maanden. In een lenzendoosje gaat 6ml lenzenvloeistof (meet maar na!). Je haalt dus maar de 40 dagen. Maak je je lenzen ook nog schoon in je hand met wat extra vloeistof, zoals aanbevolen door Pearle, dan ben je er nog eerder doorheen.
Gebeld met klantenservice. Ze willen me wel eenmalig een extra flesje sturen. Dit vind ik echter geen structurele oplossing.

Een keer per maand een fles opsturen, dan heb je voldoende. Tot die tijd heb ik mijn abonnement stopgezet.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Heeft op 02 augustus 2017 om 15:56 geantwoord

Momenteel in afwachting van een oplossing door afdeling P.O.S.T van Pearle.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 16 augustus 2017 om 17:06 geantwoord

Beste heer Kuipers, Wij hebben uw bericht doorgestuurd naar onze P.O.S.T.-collega\'s. Omdar deze afdeling extern is, en wij bij Consumentenservice geen toegang hiertoe hebben, moeten wij u vragen in het geval van verdere vragen direct contact met hen op te nemen via contact@pearle-post.com of via 0800-2745000. Vriendelijke groeten, Pearle Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Machkuip