Klacht: te weinig keuze

op 29 juni 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

ik heb al jaren het spaarplan,dus ieder jaar een andere bril
de laatste jaren heb ik moeite een nieuw model te kiezen,vanwege de zeer weinig veranderde keus,,zeer saai ,of echt hans anders modellen,20 in een dozijn,
daarom wil ik dat mijn spaar plan met ingang van nu word stop gezet!
ik zal mijn laatste bril nog opnemen , maar daarna wens ik niet meer door te gaan met het zogenaamde spaarplan .

als er word mee gegaan met de tijd, wat meer variatie en moderner monturen!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 29 juni 2017 om 09:31 geantwoord

Bericht van Hans Anders

3 maanden geleden - Beste heer Van Hoven, Geld retour krijgen is niet mogelijk. Dit staat ook vermeld in de spelregels van het Totaalplan. Een merkmontuur is mogelijk tegen bijbetaling. In uw contract is een montuur opgenomen van €39.00 wanneer u een montuur uitkiest welke duurder is betaald het prijsverschil bij. Ik hoop dat u toch een geschikt montuur kunt vinden. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Heeft op 01 juli 2017 om 11:43 geantwoord

Omdat ik toch een montuur van uw collectie moest kiezen,ben ik naar IJSSELSTEIN gegaan(daar zal meer keuze zijn)ik kon kiezen uit ander half rek,eenmaal keuze gemaakt,en alle gevens genoteert hebbende, moest ik 60 euro bijbetalen,dus niet! nieuwe gehaald . maar wat blijkt,zie ik reklame op tv en die begint met mijn uitgekozen Hillfinger montuur waar ik voor moest bijbetalen,reden voor mij om boos te worden!want volgens reclame kost ie gewoon 49 euro, maar dan nog wat , bij andere vestiging(nieuwegein)wordt er op de lens van nieuwe bril altijd een lijntje uit gezet van stand oog,voor het lees gedeelte,bij deze vestiging niet,men mete alleen midden oog ,zittend tegen over elkaar ,met tafel ertussen, er werdt niets afgetekend ,dus op de gok krijg ik zo een zonnebril met lees gedeelte,afteken hoef niet zij de mij amutaristisch over komende hulp opticien,voor mij een reden temeer te denken dat ik juiste beslissing genomen heb , enblij ben om afstand te nemen van uw onderneming...
ik wacht met angst en beven het resultaat af van mijn nieuwe zonnebril....
mvg T v d Hoven

Alle klachten die gemeld zijn door vdhoven