Klacht: te weinig bussen/ lege bus rijdt door

op 28 september 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

helaas kom ik elke dag veel te laat op school/stage. ik ga vanuit drachten met de 314 om 6:25 naar groningen hoofdstation. het is erg druk, maar tot verbazing geen extra bussen? of niet genoeg misschien..? dan sta ik al zo’n 20 minuten te wachten omdat alles vol zit. dan komt er een bus aan met 3 mensen, en deze rijd gewoon door nadat 5 mensen hun hand uitstaken! ik vind het erg vervelend dat ik al een half uur eerder vertrek zodat ik in de hoop nog tussendoor kan instappen. helaas kan ik meestal pas om 7:50 instappen. dit gebeurd helaas te vaak.

ik zou het prettiger reizen vinden, als er nog meer bussen bij zouden kunnen komen tijdens de spits uren.zodat ik niet meer te laat op school/stage kom.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 28 september 2016 om 11:18 geantwoord

Hallo Kim,

Jammer om te lezen dat het 's ochtends nog niet soepel verloopt met lijn 314. Dit is uiteraard niet wenselijk. Ik stuur je klacht door naar de exploitatiemanager in de regio zodat deze naar de materieelinzet van lijn 314 in de ochtendspits kan kijken. Hopelijk ervaar je snel verbetering. We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ongemak wat je ervaren hebt.

^DK
Webcareteam Arriva