Klacht: Te weinig bussen

op 21 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 21 september 2017 om 08:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen TessSmit,

In je melding geef je aan dat de bussen van lijn 350 op regelmatig te vol zijn. Hierdoor reist u met ongemak. Dit is niet leuk om te horen. Ik heb je melding doorgestuurd zodat hier aandacht aan kan worden besteden. De bussen zijn zeer vol mede door een grote toename van het aantal reizigers op dit traject. Momenteel is men druk doende om de situatie op het traject te verbeteren. Onze chauffeurs melden bij de verkeersleiding het aantal reizigers bij onvoldoende capaciteit en als er reizigers blijven staan. Deze rapportages worden dagelijks gelezen door de rayonleiding. Zodra er een vast patroon wordt vastgesteld in de bezetting van een bus en er onvoldoende capaciteit is, wordt er indien mogelijk een extra bus ingezet.

Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je snel verbetering op het traject. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Met vriendelijke groet,

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door TessSmit