Klacht: te vroege bezorging

op 12 juli 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Vandaag zou uw bedrijf een pakket bij mij bezorgen Conform uw opgave zou dit als volgt gebeuren: zie de schermafdruk hieronder. Alhoewel ik thuis was, heb ik geen bel gehoord en ook geen bezorger gezien. Hierover heb ik uw klantenservice gebeld die mijn klacht NIET hebben opgelost en me met een kluitje in het riet heeft gestuurd. Tot mijn verdriet heeft de bezorger een kwartier te vroeg een foto van mijn voordeur gemaakt, namelijk om 16:15 uur. Ik was toen thuis en heb een minuut later een sms ontvangen waarop je niet kunt reageren.
IN plaats van het pakket volgens uw opgave te bezorgen, wilde de dame alleen een nieuwe afspraak inplannen zonder een tijdstip te willen afspreken.
Ik vind deze gang van zaken niet acceptabel.
Ik heb veel geld betaald voor deze bezorging en ik verwacht ook dat u het pakket vandaag nog bij mij bezorgd.

Wilt u me laten weten wat u met dit bericht doet?

NB: het emailadres dat uw klantenservice me gegeven heeft, werkt niet!

Gewenste Oplossing:

Als het pakket vandaag nog geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 14 juli 2017 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Labree,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

De chauffeur had inderdaad even moeten wachten. Jammer genoeg heeft hij dit niet gedaan.

Bij het inplannen van een afspraak is het helaas nooit mogelijk een voorkeur voor een tijdvak aan te geven. Alle orders worden in de avond vóór de lever-dag ingepland op vastgestelde routes. Aan de hand van uw plek op de desbetreffende rit wordt er een tijdvak aan gekoppeld en dat is het tijdvak wat u per sms of e-mail vóór 08:00 's morgens op de dag van levering ontvangt.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Labree